Yeşilay Türkiye Gençler Satranç Şampiyonası Teknik Toplantısı Gerçekleştirildi
Yeşilay Türkiye Gençler Satranç Şampiyonası Teknik Toplantısı Balıkesir GSB Birleşmiş Milletler 75. Yıl Gençlik Merkezi’nde gerçekleştirildi.
Toplantıya; Turnuva Başhakemi FA Ali Çetin, Turnuva Direktörü Görkem Özdemir, , Başhakem Yardımcısı İsmail Kösemen, Balıkesir İl Temsilcimiz Mete Deniz, sporcular katıldı.
Toplantıda teknik bilgilendirmenin ardından renk kurası çekildi. Ayrıca turnuvanın İtiraz Kurulu oluşturuldu. Ardından sporcuların şampiyona sürecine ilişkin soruları yanıtlandı ve hazırlıklar tamamlandı.